Monday, August 13, 2007

paris, je t'aime ep 1

da. iubesc parisul. il simt in vene uneori... curge incet si graseiat. nu-l pot uita. parisul toamna... Sena putin involburata, les bateaux-mouche, artistii ratati de pe mal. totul e atat de francez, atat de elegant uneori, atat de altfel. toamna, insa, e cel mai frumos. sa luam o zi de marti in paris. dimineata. putini oameni. in cartierul latin. cativa studenti. intru intr-o cafeterie. grand-creme si croissant amande. ma uit pe geam. cativa nori. imi aprind o tigara mentolata. subit un gust prea fresh. o sting... o grimasa pe fata mea.
torn tot laptele in grand-creme. o beau si plec. o iau spre galeriile lafayette. la etajele 2 si 3 au haine mai scumpe. ma opresc la 1. am vazut de ieri o geanta... prea mare si prea roz. trebuie s-o am. n-am venit singura. dar imi place sa ma plimb singura, sa pot sa tac. sa-mi amintesc de anul cand am trait aici si in Bordeaux. uneori parca nici n-as fi plecat... il visez, il simt... cu tot: cu oameni, cladiri, ploaie, soare, Sena.
ies din galerii. ploua cu soare. intru repede intr-un bistro si beau un kir royal sa ma incalzesc... mi-au inghetat picioarele. kir "a la peche" biensur...

No comments: