Friday, February 8, 2008

cam asa...

Treceam a 10-a si inca mai credeam ca Zburatorul ajunge pana la etajul 4... Urmaream cu nesat virginal orice film american cu multi tineri: petreceri monstru, baieti frumosi, fete cuminti, povesti de dragoste aparent imposibile etc. Cenusarese moderne cu gentute de la Prada si printi rebeli care cantau la chitara electronica si nu fumau tutun.
In acea vara, la cinematograful Studio, am vazut "10 things I hate about you" si Patrick Verona (Heath Ledger) mi s-a parut foarte tare. Si eu imi doream un baiat rau in inocenta mea, un baiat rebel, certat cu orice lege a firii pe care eu urma sa-l aduc pe calea cea buna si care se va fi indragostit nebuneste de mine. Urma sa fugim in lume de mana si sa traim fericiti pana la adanci batraneti. Anii au trecut, aproape uitasem acest film cu desavarsire si totusi am simit ceva absurd cand eroul meu simbolic si-a dat obstescul sfarsit in urma unei supradoze de pastile.

PS: Tind sa cred ca Zburatorul chiar nu ajunge la etajul 4 si ca barbatilor nu le place sa cante romantze pe stadionul de fotbal.

1 comment:

anotherdeadpoet said...

bine ai venit cu picioarele pe pamant