Wednesday, March 26, 2008

imi plac lucrurile vechi...



si nu pentru ca a fi retro e pe trend. NU NU. si nu lucrurile vechi la modul antichitati. antichitatile nu-mi plac. au un miros ranced de praf statut si nu mi le-as pune niciodata in casa. cu greu imi pot imagina un sfesnic din vremuri pierdute pe imaculatul pervaz al termopanului din sufragerie... sau ma rog... din living.
imi plac lucrurile vechi si misterioase. imi plac cameele, dar nu am la ce sa le port. mi-am luat una o data. am tinut-o putin in mana si am parasit-o intr-cutie de plastic, una dintre cele 5 in care imi tin gablonturile, plasticele colorate achizitionate de-a lungul vremii.
imi plac pantofii vechi si sticlutele de parfum cu pietre incrustate pe care mama le ferea de manutele mele de copil jucaus. imi plac oglinjoarele cu broderii pe spate si papusile acelea ciudate, mult prea imbracate in danteluri.

1 comment:

Felipov said...

De unde ti-ai luat cameea?