Tuesday, August 19, 2008

Ani de Liceu...


Acum cca o saptamana m-am intalnit la piscina cu prietenul meu din liceu. Ne mai vazusem si cu vreo 3 saptamani inainte... dupa o pauza de vreo 10 ani. Am povestit intre cateva lungimi de bazin, ne-am amintit ce faceam pe vremea aia, unde ieseam, cine cu cine era, ce mai face cutarescu... Ciudat, cand am plecat spre casa m-am simtit stupid de batrana. Imi repetam in gand "10 ani" si-mi venea atat de greu sa cred... E mult. E un deceniu! Sunt ingrozitor de batrana, mi-am zis si aproape mi-au dat lacrimile, lacrimi de nostalgie... nostalgia unor vremuri lipsite de griji, nostalgia noptilor in care visele erau mai colorate si mai multe. Ciudat cum pluteam atunci intr-o stare pufoasa de bien-etre permanent. Parca verile mi se pareau mai lungi si mai misto, unele locuri le simteam altfel... locuri de care azi rad si in care nu mai calc demult. Anii aceia, anii aceia senini pe care mama imi spunea ca-i voi regreta si eu ii radeam in nas... Anii in care prietenul meu din liceu m-a dus la "10 things I hate about you" (geesus intre timp Heath Ledger a si murit) si la primul film din seria "Mumia" (ganditi-va ca ruleaza de cateva saptamani bune "Mumia3"). Trec prin Romana, prin fata pe la KFC, locul nostru de intalnire... acolo veneau toti prietenii cand ieseam in oras. E plin de pusti acum... Imi vine sa zambesc si fug... fug inainte sa apuce vreunul sa-mi strecoare vreun "saru'mana"!

1 comment:

brand new friend said...

nu.
nu e chiar asa.
mi se pare ca dramatizezi, cat e de la Bac incoace? 7 ani? 8 ani? si ce inseamna 8 ani? o nimica toata.

light up!