Friday, October 3, 2008

As vrea...


... sa ma cheme altfel. Andreea e banal, e comun, e numele tuturor pseudo-vedetelor sumar imbracate si cu buze colagenate. Imi amintesc... au trecut ceva ani... cand mama ma striga pe plaja si se mai intorceau inca 10 fetite. Hmmmmm.... As vrea sa ma cheme altfel... Nu stiu ... oricum. Poate un nume stupid. Marcela, de exemplu. Marcela ma face sa rad macar. E sec si predispus la bancuri proaste.
Si as mai vrea sa fi avut o porecla. Ce fel de om e ala fara porecla? !! Mi-am pus in repetate randuri intrebarea de ce prietenii nu mi-au gasit o porecla. Si God knows m-am straduit. M-am repozitionat de nenumarate ori. Mai intai a fost fata retrasa care asculta rock si grunge, apoi adolescenta in roz care radea zgomotos, tanara care facea glume proaste non-stop, colega care lucra in publicitate...

4 comments:

Cadrul 25 said...

Hmm, si eu imi doresc sa ma numesc in alt fel, nu stiu de ce, dar am senzatia ca poate asa am sa fiu alta persoana. Brand nou, produs nou. Ca sa nu mai pomenesc ca asta presupune si imbunatatit. De porecle nu ma pot plange. Am avut una pentru fiecare grup de persoane prin care am pelegrinat. Mai ciudat e ca sunt unele care ma urmaresc de mai bine de 10 ani, si care au devenit la randul lor prenume, fara de care vorbind despre mine si pomenindu-l, nu ai putea intelege despre cine e vorba. Partea frumoasa e ca mereu mi-a placut sa pun porecle celor cu care pierdeam vremea, ca un simbol eventual al apropierii di poate si unui dram de afectiune. Cred ca, si de aceea, nu m-am suparat niciodata cand ma mai lipeam de vreo eticheta. In fine, toate bune in ramura aceasta a vietii mele publice. Pana la uramtoarele stiri din viata ta, vopseste-ti cu SPOR viata'n culori

Anonymous said...

Mda...hai sa facem schimb de nume.Eu vreau nume de sfant si mi se pare super.Facem schimb?:))Amira-Andreea--->Andreea-Amira

pinkydude said...

mie imi place amira... macar daca strigi "amira" pe plaja nu se ridica 20 de femei:)

Kool-Aid said...

bine mai..dar ai porecla.
si Andreea...esti unica! 1st smart blonde i know! :D

a si imi place Andreea, pentru ca vine de la Sf. Andrei. I like him!