Thursday, November 15, 2007

imi vine sa-mi iau campii...



... o da! tot caut sa fac ceva, altceva decat sa ma duc la birou si nu-mi iese. As vrea sa am un hobby, dar nu am. As vrea sa am o pasiune in afara scrisului... ceva mai practic, dar nu gasesc. Am vrut sa ma apuc de dansuri si nu am descoperit nici o sala misto in apropiere, am vrut sa ma duc la patinoar si nu s-a deschis. Ma simt grasa si urata... sau numai grasa uneori. Ma uit la poze cu femei frumoase, ma uit la poze cu mine acum vreo 4 ani si nu mai vad nicio asemanare.
Flirtul cica ridica moralul... dar nu poti flirta in fiecare zi. Nu ai tot timpul cu cine si mi se pare obositor, de cele mai multe ori. Oare flirtul poate fi o pasiune? Eu cred ca da. Ca orice pasiune iti da starea aia de fulfillment, de implinire. Vinovata? Ar trebui sa ma simt vinovata? Nu. Absolut nu. Pentru ca flirtul este o metoda de socializare, iar eu sunt o fiinta sociala. Eu cred ca flirtul ne salveaza din rutina si cine nu recunoaste ca-l practica, de fapt, nu-si da seama. Si mai e si prejudecata aia ca "da, domne iti place sa flirtezi acum ca ai fost naspa in liceu si nu se uita nimeni la tine!". E hai! Adica imi ziceti voi mie ca numai copiii urati flirteaza cand se fac mari. Pai atunci hai sa ne luam cu toatele barbatii dupa poza din liceu... asa ca sa fim sigure ca nu mai intorc capul dupa frumusetile autohtone!

Si a doua chestie, acum ca "m-am asezat la casa mea" inseamna ca sunt casnica? Si daca nu fac nimic, adica nu spal, nu gatesc, nu fac curat tot casnica se cheama?

Pana imi elucidez exact pozitia in societate, ma duc sa scriu pentru birou... era ceva cu un wobbler pe mail.

2 comments:

Sahara Penguin said...

... Do not tell me about "grasa si urata" :D

brand new friend said...

pai hai sa flirtam. cu pingu nu mere ca nu e flirtatoare for fun - ma bazez pe tine...