Thursday, November 1, 2007

lately...

ploua oribil. marunt si rece. nu-mi place toamna tarzie si umeda. poate ca de aia m-am si nascut intr-o primavara frumoasa, spre sfarsit.

Ieri m-am mutat "acasa", inapoi in casa in care am copilarit. acolo e "acasa". Cartierul cu proasta lui faima si totusi atat de linistit, geamurile mari, soarele care intra, in fiecare dimineata, pe fereastra camerei mele. casa mare si aerisita, pozele cu ai mei, mirosul, mirosul de perete si de gresie termoizolanta...

acum e plin de saci peste tot si cel mai mult mi-as dori sa apara doua maini imense care sa puna totul in ordine... nu vreau sa despachetez sacii, n-am chef, vreau sa stau in pat, sa zac si sa ma uit la televizor! da, la televizor! eu si M avem televizor, si nu unul, ci 3. asta dupa un an juma fara. imi place de M cand se uita tamp catre cutia cu imagini si parca nu s-ar mai dezlipi de ea, pentru ca apoi sa-mi precizeze inca o data "nu, nu e bine sa avem televizor... iti spun eu!"

am o tuse seaca si ma enerveaza cumplit. probabil pentru ca de o saptamana nu am mai fumat deloc. m-am lasat, la fel de repede cum m-am apucat. pot spune ca am fumat 6 luni in viata. am mai bifat un viciu! what's next?

si vreau sa dorm si sa nu mai visez prostii si oameni pe care nu-i sufar. da, da...

No comments: