Monday, October 15, 2007

it's time

e timpul sa mai fac o nebunie. una dintre acele mutari la care nimeni nu se asteapta si pe care nici eu nu mi-o pot explica. pe care probabil o s-o regret putin mai incolo sau care o sa ma implineasca profund si de tot. 25 de ani, anii trec... si totusi imi mai permit vreo doua-trei nebunii sau gesturi inexplicabile. hotarari de moment. o doza mare de superficialitate si spirit aventurier,un mood permanent optimist. ingredientele ideale.
pana acum m-am avantat singura catre nebuloase, de fiecare data. acum, insa, nu mai e chiar asa. si daca o sa iasa prost, n-o sa iasa doar pentru mine.oare ar trebui sa ma chinuie vreun sentiment de vina? ca nu se intampla asta. din contra, as putea spune... pot sa-mi asum si esecul celuilalt:)
imi plac nebuniile, hotararile radicale, deciziile pripite de moment din care nu stii ce va iesi... si nu le-am mai savurat de vreo doi ani incoace. a venit timpul! tic-toc...
:)

1 comment:

mike said...

Imi place cum srii, imi place cum gindesti si avem si ceva in comun.