Monday, October 1, 2007

Mai sunt 8 ore...

... 8 ore si inca putin pana plec la Paris cu iubitul meu... eu si el... noi doi in orasul iubirii. Abia asteptam amandoi! Sa ne dam cate un refresh binemeritat intr-un oras superb. In plus, e toamna. V-am mai spus deja. Toamna, Parisul traieste in toata splendoarea lui. Turistii s-au rarit, vantul lejer miroase a Chanel si studentii s-au intors in campusul Sorbonnei. O sa ne plimbam,o sa ne plmbam muuult. O sa ne pierdem pe strazile inguste si o sa ne sarutam in cafenele cochete. Poate o sa ne oprim pe malul Senei si cineva o sa ne faca portretul. Si poate o sa aratam acest portret de toamna tarzie copiilor nostri... candva.
Am inceput deja sa visez. MAI E PUTIN. Si totul o sa inceapa o data cu croissantul acela rece din avionul Air France care decoleaza la 6:55 am. Directia: Paris - CDG.

No comments: