Thursday, October 25, 2007

special pentru toate fetele!

Am descoperit acum vreun an un medic foarte bun care mi-a spus ca acest tip de cancer (de col) se transmite pe cale stiti voi de care:). Formele mai simple ale virusului cancerigen dau niste negi care pot deveni si ei periculosi. In plus, ei pot recidiva. Prin urmare nu poti fi niciodata sigura ca ai scapat de ei definitiv si ii poti transmite oricand oricarui partener. Oarecum scarbos.. In plus, exista riscul sa-i transmiti bebelusului tau:(

Formele mai nasoale sunt cele care pot declansa cancerul repede.

Orice femeie pana in 26 de ani inclusiv poate acum sa-si faca un vaccin impotriva acestor virusi. Mai intai, insa, trebuie sa-si faca analizele sa fie sigura ca nu are deja virusul in ea, activ sau nu (daca s-a manifestat deja, sorry:(. In acest caz, nu puteti face vaccinul... nu e indicat.

In fine, trebuie vorbit cu un medic foarte clar, inainte!

Stiu ca am fost foarte serioasa azi, insa merita sa va spun si voua o informatie de genul asta! Eu, una, dorm mai linistita acum:)si mai sigura ca cei 5 copii pe care mi-i doresc o sa iasa sanatosi.

No comments: