Thursday, October 18, 2007

Lyon sau orasul adoptiv al Liviutzei

...
pentru ca tot mi-am petrecut vacanta pe meleaguri franceze, mi-am vizitat si una dintre cele mai bune prietene din tinerete: Livia, zisa si Poste:)

Lyon-ul este un oras minunat, intim, romantic si plin de studenti. Locul ideal pentru a duce o viata boema. Stradute mici, cladiri vechi, cafenele si bistro-uri chic. Ce mai! Ne-am simtit perfect. Parca o mana gigantica ne-a luat orice grija de pe suflet cand am pasit in apartamentul mic, French-style al Liviei. Un bloc, vechi, camere inalte, geamuri mari, pat cu baldachin... si bineinteles toaleta separata de "salle de bain". Tipic francez. Serile am iesit in oras, am stat cu prietenii Liviei si am ascultat muzica buna, am mancat... Am mancat chiar si tipic lyonez. Ar fi fost imposibil ca eu si Livia sa nu facem o tampenie daca tot ne-am intalnit. Ei bine, de data asta tampenia a fost mancarea tipic lyoneza... Un castron mare in care pluteau in grasime cateva maruntaie de porc, un carnat imens si un ou semifiert. In afara acestui incident aproape amuzant pentru iubitii nostri care isi comandasera chestii delicioase, totul a fost minunat. Kir-ul a la peche si tigarile Vogue aromate, savurate alaturi de o buna si veche prietena... inca o amintire frumoasa adaugata in cotlonul intim al prieteniilor de durata:)

VA URMA

No comments: