Saturday, March 21, 2009

Femeia de la bar... si impresii de la Future Shorts

Am fost vineri seara la Future Shorts. Un eveniment dragutz. E loc de mai bine, dar initiativa e laudabila. Am vazut cateva scurt-metraje super ok, pe unele chiar le mai stiam. Pacat ca tot ce am vazut mai ok nu prea era Made in RO:( Cele 3 scurt metraje RO ramase in concurs nu m-au impresionat in mod deosebit... dar am o oarecare preferinta ("Transfer"). Celelalte doua - triste, fara o poveste dragutza, sensibila, umana, fara viatza. Ma rog, parerea mea, influentata probabil si de ce vazusem mai inainte (toate productiile britanice si spaniole - btw: nimic frantuzesc, de ce?!!!). Tot la Future Shorts am aflat ca Tudor Chirila a devenit acest Sergiu Nicolaescu al generatiei tinere cool, urbn'shit'n'trendy. Actor, scenarist, cantaret - un "one man show" cu acte in regula:)

DAR sa n-o uitam pe femeia de la bar, caci ea m-a amuzat teribil. Deci, ma duc io sa-mi iau un cico sa bea si gura mea ceva. In spatele meu, o domnisorica trendy'hiper'coolish'stylish. "O apa plata, va rog... e pentru Tudor Chirila." Deci un lucru e sigur: Chirila nu si-a platit apa vineri seara:)

1 comment:

Kool-Aid said...

LOL!..traiasca Romanica. in ceea ce-l priveste pe chirila...i never liked the guy.