Sunday, March 22, 2009

Femeia si parcarea...

Femeia io si parcarea laterala. De cand conduc am observat un lucru ciudat. Ca am zile in care parchez lateral foarte bine, adica perfect din prima, ca un profesionist in adevaratul sens al cuvantului:) Si zile in care nu-mi iese dom'le. Dau in fatza, dau in spate, iar in fatza, iar in spate... incalec putzin bordura, ma plictisesc si plec in cautarea unui loc mai ofertant. Ca sa nu mai spun ca urasc parcarea laterala pe partea stanga. Sa zicem ca 90% dintre zilele in care nu reusesc sa parchez lateral... de vina e partea stanga. Parca am simtul aprecierii amortit si inert pe partea stanga. Or is it just me?!!

1 comment:

Kool-Aid said...

eu cred ca de vina sunt bordurile lui Videanu. Sunt grase si opulente, se lafaie si iau din spatiul de parcare. Am zis!