Sunday, March 22, 2009

Know the word and you control the thing...

Mi-a placut mult replica asta din Eragon. Inca imi rasuna puternic in cap. N-ar fi de-a dreptul tare de tot sa controlam ce reprezinta fiecare cuvant pe care il stim si-l pronuntam? Dincolo de simbolul semantic ce-l denumeste, sa controlam Lucrul?!
Adica daca eu spun acum "iubire" sa controlez sentimentul in cele mai mici detalii, sa hotarasc cine sa ma iubeasca si cand, sa stabilesc pe cine sa iubesc si cat.
Sau daca spun "stralucire" sa-ncep brusc sa stralucesc din toate puterile si sa ma opresc din a straluci fix cand am chef sa nu ma mai vada nimeni?!
Imi place sa cred ca replica asta e adevarata. Pentru ca daca o parte din mine n-ar crede, atunci n-as mai putea scrie povesti si cel mai important, n-as mai putea trai povestea mea...

2 comments:

Vilhelm man said...

Iti doresc o primavara frumoasa!

Kool-Aid said...

dragutza...la inceput a fost Cuvantul.

:D