Thursday, March 19, 2009

Femeia din tramvai



Bai, deci am mers cu tramvaiul acu vreo 2 zile. Prima oara dupa fooarte mult timp. Nimic tare... mai putin un mini-incident care mi-a starnit curiozitatea.
Abia ce ma urcasem si-mi compostasem biletul ca am zarit o doamna, trecuta bine de prima tinerete. Imbracata in culori inchise, haine cheap, ochelari mari pe mutra... nimic deosebit. Genul de housewife obosit. Deodata, suna telefonul doamnei. Ea raspunde sec: "Da, te-ai mai gandit?! Aha. Si acum vrei? Aha. Pai nu se mai poate." Si "zdrang", doamna inchide telefonul si continua sa se uite nestingherita pe geam. Incitata de convorbirea seaca si fara noima, imaginatia mea a luat-o razna de-a dreptul. M-am gandit ca doamna ar fi putut fi o matroana undercover care tocmai intermediase o noapte de amor. M-am gandit la impricinatul de la celalalt capat al firului care nu se va bucura de nurii vreunei bunese prea curand.
Sau poate ca doamna era un dealer, un inger al mortii albe care tocmai refuzase un tanar ce-si mai procurase marfa viselor tot pe datorie.
Sau poate ca pur si simplu o sunase ala micu de acasa sa-i spuna ca s-a razgandit si vrea o ciocolata... dar nu, nu cred asta...

1 comment:

Kool-Aid said...

LOL! mersul cu tramvaiu' poate dauna sanatatii :P